Гарантія та сервісне обслуговування
1. Гарантійне обслуговування в сервісних центрах
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару та в наші магазини (крім точок видачі в г. Киев, ул. Декабристів, 9е і вул. Маршала Малиновського, 4В).
Адреси дивіться тут: https: //atlantic.co.ua/contacts/
https://atlantic.co.ua/servisnye-centry-atlantic/
При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:
- товар з повною комплектацією;
- оригінальний & nbsp; гарантійний талон ;
- документ підтверджує оплату.
Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.
2. Відновлення гарантійного талона
Якщо у вас загублений або пошкоджений гарантійний талон від виробника, ви можете відправити запит у вільній формі нам на пошту & nbsp; info@atlantic.co.ua. Обов'язково вкажіть в запиті номер вашого замовлення і прикріпіть фотографію чека і фотографію серійного номера на товар.
Якщо у вас немає документів, що підтверджують покупку, ви можете зателефонувати в наш сервісний відділ: & nbsp; (044) 331-11-16 .
* Оплата дзвінків & minus; відповідно до тарифів оператора.
3. Де можна обміняти або повернути товар
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або в наших сервісних відділах. Адреси та графік роботи відділів дивіться тут & nbsp; https://atlantic.co.ua/contacts/.
Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть з собою паспорт, чек і товар в упаковці.
Ми повернемо вам гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
4. Доставка і повернення одягу і взуття
Повернення
Якщо товар вам не сподобався або не підійшов, ви можете оформити його повернення протягом 14 днів з дня покупки.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення, якщо товар має сліди використання, втратив товарний вигляд, якщо відсутні бирки у одягу та коробка у взуття. Також не підлягають поверненню натільну білизну, купальники та панчішно-шкарпеткові вироби. Однак ви можете приміряти купальники і нижня білизна поверх свого білизни в наших магазинах. Для цього при оформленні замовлення виберіть спосіб доставки & laquo; Самовивіз з наших магазинів & raquo ;. Всі магазини обладнані просторими примірочними для вашого комфорту.
При зверненні до Продавця з претензією або поверненням у випадках, встановлених Законом України & laquo; Про захист прав споживачів & raquo ;, Покупець повинен надати:
- чисту взуття, упаковану в фірмову індивідуальну коробку;
- всі комплектуючі деталі;
- підтверджуючий документ придбання товару.
Оформити заявку на повернення товару можна на сторінці & nbsp; https://atlantic.co.ua/servisnye-centry-atlantic/.
Чи можу я приміряти одяг і взуття до оплати замовлення?
Так, якщо ви вибрали самовивезення з наших магазинів. В цьому випадку ви можете приміряти одяг і взуття до оплати замовлення.
Ми знаємо, як складно вибрати правильний розмір купальників і білизни онлайн, тому ви також можете приміряти їх поверх свого білизни.
На жаль, при замовленні в мобільні точки видачі і в відділення & laquo; Укрпошта & raquo; можливості приміряти одяг і взуття в момент отримання замовлення немає. Ви можете приміряти покупки будинку і, якщо вам не підійде розмір, оформити повернення в нашому магазині.
Чи можу я відмовитися від неподошедшую товару на пошті?
В разі якщо ви вибрали спосіб оплати карткою або накладений платіж, ви можете відмовитися від всього замовлення. Часткове повернення неможливий. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити весь замовлення і потім оформити повернення через сервіс.
Чи можлива примірка при доставці кур'єром?
Доставка замовлень кур'єром здійснюється до під'їзду, але ви можете приміряти взуття та верхній одяг, якщо забажаєте. У разі оплати готівкою ви можете відмовитися від позицій, які вам не підійшли. У разі оплати карткою часткове повернення замовлення з кур'єром неможливий, але ви можете повернути товар, звернувшись в сервіс.
5. Обмін /повернення ювелірних виробів
Хоча за законодавством України ювелірні вироби НЕ підлягають поверненню та обміну, ми даємо можливість повернути або обміняти товар протягом 14 днів з дня покупки.
Що ви не зможете повернути. & nbsp; На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні наступних виробів:
- вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
- вироби, які мають сліди користування;
- індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника;
- будь-які вироби після закінчення 14 днів з дня продажу;
- вироби, які змінили свій колір через знаходження в басейні (вплив хімічних речовин) або інших зовнішніх факторів.
Умови повернення чи обміну вироби:
- Ми приймаємо на повернення /обмін вироби в новому і невикористаний стані в оригінальній упаковці при наявності товарного чека.
- Після отримання вироби на обмін /повернення наші ювеліри перевірять його стан для контролю якості протягом 2-5 робочих днів.
- Після перевірки ювеліром стану вироби ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб.
- При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.
6. У яких випадках гарантія не надається
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. П.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
- збереження інформації на жорсткому диску.
Товари, що не підлягають обміну та поверненню:
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
- Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
- Окремі непродовольчі товари: швейні та трикотажні вироби, парфумерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі іграшки, зубні щітки, рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари для немовлят, інструменти для манікюру і педикюру. < /li>
Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться в ст. 9 Закону & laquo; Про захист прав споживачів & raquo;.
7. Як оформити повернення товару
Якщо товар продавця Atlantic не підійшов, ви можете його повернути, заповнивши просту форму на нашому сайті. Оформити повернення можна тут & nbsp; https://atlantic.co.ua/contacts/.
Якщо ви купили товар у інших продавців, просимо вас звертатися безпосередньо до продавця даного товару. Або запитуйте про повернення на сторінці товару через форму & laquo; Поставити питання про товар & raquo;.
* Сервісний відділ /Продавець не несе відповідальність за можливу втрату /витік персональних даних, про споживача, членів його сім'ї, третіх осіб, які перебувають в товарі (пристрої): на внутрішній пам'яті обладнання або на його носіях, переданих на ремонт /сервісне обслуговування в комплекті з основним товаром в разі можливого перепрограмування, заміни пам'яті пристрою, заміни або поновлення системного програмного забезпечення.
Детальніше: & nbsp; https://atlantic.co.ua/garantiya-i-servis/